Deze Algemene Voorwaarden van de Nederlandse Thuiswinkel Organisatie (hierna: Thuiswinkel.org) zijn tot stand gekomen in overleg met de Consumentenbond in het kader van de Coördinatiegroep Zelfreguleringsoverleg (CZ) van de Sociaal-Economische Raad en treden in werking per 1 juni 2014.
Inhoudsopgave:
Artikel 1 - Definities
Artikel 2 - Identiteit van de ondernemer
Artikel 3 - Toepasselijkheid
Artikel 4 - Het aanbod
Artikel 5 - De overeenkomst
Artikel 6 - Herroepingsrecht
Artikel 7 - Verplichtingen van de consument tijdens de bedenktijd
Artikel 8 - Uitoefening van het herroepingsrecht door de consument en kosten daarvan
Artikel 9 - Verplichtingen van de ondernemer bij herroeping
Artikel 10 - Uitsluiting herroepingsrecht
Artikel 11 - De prijs
Artikel 12 - Nakoming en extra garantie
Artikel 13 - Levering en uitvoering
Artikel 14 - Duurtransacties: duur, opzegging en verlenging
Artikel 15 - Betaling
Artikel 16 - Klachtenregeling
Artikel 17 - Geschillen
Artikel 18 - Branchegarantie
Artikel 19 - Aanvullende of afwijkende bepalingen
Artikel 20 - Wijziging van de Algemene Voorwaarden Thuiswinkel
In deze voorwaarden wordt verstaan onder:
Naam ondernemer: Mail Order Finance GmbH
Handelend onder de naam/namen:
Babista
Vestigingsadres:
Fascinatio Boulevard 248
3065 WB Rotterdam
Telefoonnummer: 010 – 447.98.98
Bereikbaarheid:
Van maandag t/m vrijdag vanaf 08.30 uur tot 21.00 uur
Van zaterdag t/m zondag vanaf 08.30 uur tot 17.00 uur
E-mailadres: service@babista.nl
KvK-nummer: 24269166
Btw-nummer: NL80.15.76.258.B01
Directie:
Armin Bischoff
Verena Koller
Oliver Lenz
Cord Henrik Schmidt
Toezichthoudende autoriteit:
Registratienummer: 12004093
Naam toezichthouder: AFM
Singel 542
1001 ED Amsterdam
Nederland
De overeenkomst komt, onder voorbehoud van het bepaalde in lid 4, tot stand op het moment van aanvaarding door de consument van het aanbod en het voldoen aan de daarbij gestelde voorwaarden.
Indien de consument het aanbod langs elektronische weg heeft aanvaard, bevestigt de ondernemer onverwijld langs elektronische weg de ontvangst van de aanvaarding van het aanbod. Zolang de ontvangst van deze aanvaarding niet door de ondernemer is bevestigd, kan de consument de overeenkomst ontbinden.
Indien de overeenkomst elektronisch tot stand komt, treft de ondernemer passende technische en organisatorische maatregelen ter beveiliging van de elektronische overdracht van data en zorgt hij voor een veilige webomgeving. Indien de consument elektronisch kan betalen, zal de ondernemer daartoe passende veiligheidsmaatregelen in acht nemen.
De ondernemer kan zich binnen wettelijke kaders - op de hoogte stellen of de consument aan zijn betalingsverplichtingen kan voldoen, alsmede van al die feiten en factoren die van belang zijn voor een verantwoord aangaan van de overeenkomst op afstand. Indien de ondernemer op grond van dit onderzoek goede gronden heeft om de overeenkomst niet aan te gaan, is hij gerechtigd gemotiveerd een bestelling of aanvraag te weigeren of aan de uitvoering bijzondere voorwaarden te verbinden.
De ondernemer zal uiterlijk bij levering van het product, de dienst of digitale inhoud aan de consument de volgende informatie, schriftelijk of op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kan worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager, meesturen:
a. het bezoekadres van de vestiging van de ondernemer waar de consument met klachten terecht kan; b. de voorwaarden waaronder en de wijze waarop de consument van het herroepingsrecht gebruik kan maken, dan wel een duidelijke melding inzake het uitgesloten zijn van het herroepingsrecht; c. de informatie over garanties en bestaande service na aankoop; d. de prijs met inbegrip van alle belastingen van het product, dienst of digitale inhoud; voor zover van toepassing de kosten van aflevering; en de wijze van betaling, aflevering of uitvoering van de overeenkomst op afstand; e. de vereisten voor opzegging van de overeenkomst indien de overeenkomst een duur heeft van meer dan één jaar of van onbepaalde duur is; f. indien de consument een herroepingsrecht heeft, het modelformulier voor herroeping.
In geval van een duurtransactie is de bepaling in het vorige lid slechts van toepassing op de eerste levering.
Bij producten:
De consument kan een overeenkomst met betrekking tot de aankoop van een product gedurende een bedenktijd van 14 dagen zonder opgave van redenen ontbinden. De ondernemer mag de consument vragen naar de reden van herroeping, maar deze niet tot opgave van zijn reden(en) verplichten.
De in lid 1 genoemde bedenktijd gaat in op de dag nadat de consument, of een vooraf door de consument aangewezen derde, die niet de vervoerder is, het product heeft ontvangen, of:
a. als de consument in eenzelfde bestelling meerdere producten heeft besteld: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het laatste product heeft ontvangen. De ondernemer mag, mits hij de consument hier voorafgaand aan het bestelproces op duidelijke wijze over heeft geïnformeerd, een bestelling van meerdere producten met een verschillende levertijd weigeren. b. als de levering van een product bestaat uit verschillende zendingen of onderdelen: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, de laatste zending of het laatste onderdeel heeft ontvangen; c. bij overeenkomsten voor regelmatige levering van producten gedurende een bepaalde periode: de dag waarop de consument, of een door hem aangewezen derde, het eerste product heeft ontvangen.
Bij diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd:
Verlengde bedenktijd voor producten, diensten en digitale inhoud die niet op een materiële drager is geleverd bij niet informeren over herroepingsrecht:
Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, meldt hij dit binnen de bedenktermijn door middel van het modelformulier voor herroeping of op andere ondubbelzinnige wijze aan de ondernemer.
Zo snel mogelijk, maar binnen 14 dagen vanaf de dag volgend op de in lid 1 bedoelde melding, zendt de consument het product terug, of overhandigt hij dit aan (een gemachtigde van) de ondernemer. Dit hoeft niet als de ondernemer heeft aangeboden het product zelf af te halen. De consument heeft de terugzendtermijn in elk geval in acht genomen als hij het product terugzendt voordat de bedenktijd is verstreken.
De consument zendt het product terug met alle geleverde toebehoren, indien redelijkerwijs mogelijk in originele staat en verpakking, en conform de door de ondernemer verstrekte redelijke en duidelijke instructies.
Het risico en de bewijslast voor de juiste en tijdige uitoefening van het herroepingsrecht ligt bij de consument.
De consument draagt de rechtstreekse kosten van het terugzenden van het product. Als de ondernemer niet heeft gemeld dat de consument deze kosten moet dragen of als de ondernemer aangeeft de kosten zelf te dragen, hoeft de consument de kosten voor terugzending niet te dragen.
Indien de consument herroept na eerst uitdrukkelijk te hebben verzocht dat de verrichting van de dienst of de levering van gas, water of elektriciteit die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of bepaalde hoeveelheid aanvangt tijdens de bedenktijd, is de consument de ondernemer een bedrag verschuldigd dat evenredig is aan dat gedeelte van de verbintenis dat door de ondernemer is nagekomen op het moment van herroeping, vergeleken met de volledige nakoming van de verbintenis.
De consument draagt geen kosten voor de uitvoering van diensten of de levering van water, gas of elektriciteit, die niet gereed voor verkoop zijn gemaakt in een beperkt volume of hoeveelheid, of tot levering van stadsverwarming, indien:
a. de ondernemer de consument de wettelijk verplichte informatie over het herroepingsrecht, de kostenvergoeding bij herroeping of het modelformulier voor herroeping niet heeft verstrekt, of; b. de consument niet uitdrukkelijk om de aanvang van de uitvoering van de dienst of levering van gas, water, elektriciteit of stadsverwarming tijdens de bedenktijd heeft verzocht.
De consument draagt geen kosten voor de volledige of gedeeltelijke levering van niet op een materiële drager geleverde digitale inhoud, indien:
a. hij voorafgaand aan de levering ervan niet uitdrukkelijk heeft ingestemd met het beginnen van de nakoming van de overeenkomst voor het einde van de bedenktijd; b. hij niet heeft erkend zijn herroepingsrecht te verliezen bij het verlenen van zijn toestemming; of c. de ondernemer heeft nagelaten deze verklaring van de consument te bevestigen.
Als de consument gebruik maakt van zijn herroepingsrecht, worden alle aanvullende overeenkomsten van rechtswege ontbonden.
De ondernemer kan de navolgende producten en diensten uitsluiten van het herroepingsrecht, maar alleen als de ondernemer dit duidelijk bij het aanbod, althans tijdig voor het sluiten van de overeenkomst, heeft vermeld:
a. de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
b. de consument heeft verklaard dat hij zijn herroepingsrecht verliest zodra de ondernemer de overeenkomst volledig heeft uitgevoerd;
a. de uitvoering is begonnen met uitdrukkelijke voorafgaande instemming van de consument; en
b. de consument heeft verklaard dat hij hiermee zijn herroepingsrecht verliest.
Gedurende de in het aanbod vermelde geldigheidsduur worden de prijzen van de aangeboden producten en/of diensten niet verhoogd, behoudens prijswijzigingen als gevolg van veranderingen in btw-tarieven.
In afwijking van het vorige lid kan de ondernemer producten of diensten waarvan de prijzen gebonden zijn aan schommelingen op de financiële markt en waar de ondernemer geen invloed op heeft, met variabele prijzen aanbieden. Deze gebondenheid aan schommelingen en het feit dat eventueel vermelde prijzen richtprijzen zijn, worden bij het aanbod vermeld.
Prijsverhogingen binnen 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien zij het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen.
Prijsverhogingen vanaf 3 maanden na de totstandkoming van de overeenkomst zijn alleen toegestaan indien de ondernemer dit bedongen heeft en:
a. deze het gevolg zijn van wettelijke regelingen of bepalingen; of
b. de consument de bevoegdheid heeft de overeenkomst op te zeggen met ingang van de dag waarop de prijsverhoging ingaat.
De in het aanbod van producten of diensten genoemde prijzen zijn inclusief btw.
Opzegging:
De consument kan een overeenkomst die voor onbepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
De consument kan een overeenkomst die voor bepaalde tijd is aangegaan en die strekt tot het geregeld afleveren van producten (elektriciteit daaronder begrepen) of diensten, te allen tijde tegen het einde van de bepaalde duur opzeggen met inachtneming van daartoe overeengekomen opzeggingsregels en een opzegtermijn van ten hoogste één maand.
De consument kan de in de vorige leden genoemde overeenkomsten:
a. te allen tijde opzeggen en niet beperkt worden tot opzegging op een bepaald tijdstip of in een bepaalde periode; b. tenminste opzeggen op dezelfde wijze als zij door hem zijn aangegaan; c. altijd opzeggen met dezelfde opzegtermijn als de ondernemer voor zichzelf heeft bedongen.
Verlenging:
Duur:
Aanvullende dan wel van deze algemene voorwaarden afwijkende bepalingen mogen niet ten nadele van de consument zijn en dienen schriftelijk te worden vastgelegd dan wel op zodanige wijze dat deze door de consument op een toegankelijke manier kunnen worden opgeslagen op een duurzame gegevensdrager.
Thuiswinkel.org
Horaplantsoen 20, 6717 LT Ede
Postbus 7001, 6710 CB Ede
Bijlage I: Modelformulier voor herroeping
Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden wanneer u de overeenkomst wilt herroepen)
a. Aan: [ naam ondernemer] [ geografisch adres ondernemer] [ faxnummer ondernemer, indien beschikbaar] [ e-mailadres of elektronisch adres van ondernemer]
b. Ik/Wij* deel/delen* u hierbij mede, dat ik/wij* onze overeenkomst betreffende de verkoop van de volgende producten: [aanduiding product]* de levering van de volgende digitale inhoud: [aanduiding digitale inhoud]* de verrichting van de volgende dienst: [aanduiding dienst], herroept/herroepen
c. Besteld op*/ontvangen op* [datum bestelling bij diensten of ontvangst bij producten]
d. [Naam consumenten(en)]
e. [Adres consument(en)]
f. [Handtekening consument(en)] (alleen wanneer dit formulier op papier wordt ingediend)
De BTW is bij de vermelde prijzen inbegrepen.
De minimale bestelwaarde bedraagt € 40,00 per bestelling. Online kortingscodes kunnen uitsluitend online, dus via onze webshop, eenmalig ingewisseld worden. Per bestelling kan één kortingscode worden gebruikt. De korting vervalt als u artikelen terugstuurt waardoor het minimale bestelbedrag niet meer behaald wordt. De korting vervalt eveneens als u alle artikelen van de bestelling terugstuurt. Contante uitbetaling van de korting is niet mogelijk.
Per bestelling betaalt u slechts éénmaal de verzend- en verpakkingskosten van € 5,99 ongeacht het aantal bestelde artikelen of eventuele nazendingen. Uw pakje is tevens verzekerd tegen beschadiging en verlies.
Voor al onze bestellingen geldt dat u een bedenktijd heeft van 14 dagen. Gedurende deze termijn kunt u een bestelling altijd zonder opgave van redenen annuleren. Uiteraard is het ook mogelijk een artikel te ruilen. De herroepingstermijn van 14 dagen gaat in op de dag nadat u het bestelde artikel heeft ontvangen. Bij een bestelling van meedere artikelen gaat de termijn in op de dag nadat u het laatste artikel heeft ontvangen.
U dient tijdens de bedenktijd zorgvuldig om te gaan met de artikelen en de verpakking. U mag een artikel alleen uitpakken of gebruiken voor zover dat nodig is om het artikel te kunnen beoordelen. Uitgangspunt hierbij is dat u een artikel mag gebruiken zoals u dat ook in een winkel zou mogen doen. Als u een artikel meer gebruikt dan is toegestaan, behouden wij ons het recht voor u aansprakelijk te stellen voor de waardevermindering die daarvan het gevolg is.
Als u een artikel wilt terugsturen, verzoeken wij u hiervoor, indien redelijkerwijs mogelijk, de originele verpakking te gebruiken. De verzendkosten van de artikelen blijven voor uw rekening, als u de bestelling niet volledig retourneert. Babista neemt de retourkosten voor haar rekening. Als u de gehele bestelling retourneert, brengen wij u geen verzendkosten in rekening.
Uitgebreide informatie over het herroepingsrecht bij Babista vindt u hier. 24-uursservice Alle direct leverbare artikelen waar in de artikelbeschrijving het 24-uursservicelogo bij staat, kunt tegen een toeslag extra snel laten bezorgen. Alle informatie over onze 24-uursservice vindt u hier.
U kunt ervoor kiezen uw bestelling bij een DHL Parcelshop op te halen. Handig als u vaak niet thuis bent. U kiest zelf bij welke DHL Parcelshop u uw bestelling af wilt halen. De ruime openingstijden van DHL Parcelshops maken het mogelijk dat u op een tijd die u het beste schikt uw pakketje kunt afhalen. Vergeet niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen. Zodra uw pakketje bij een DHL Parcelshop binnen is, ontvangt u een bericht via e-mail, sms of telefoon. De bezorgkosten voor bezorging bij een DHL Parcelshop bedragen € 5,99. Als u uw pakketje nog niet heeft opgehaald, ontvangt u na 2 dagen een herinnering. Na 5 dagen ontvangt u nogmaals een herinnering. Als u na 7 dagen uw pakketje nog niet heeft opgehaald, wordt het teruggestuurd. Uiteraard kunt u uw pakketje ook via een DHL Parcelshop terugsturen. Op het retouretiket staat de dichtstbijzijnde DHL Parcelshop vermeld. Daarnaast kunt u altijd even op https://www.dhlparcel.nl/nl kijken voor een afleverpunt bij u in de buurt.
Als u voor levering op uw huisadres heeft gekozen, wordt uw bestelling bij u thuis afgeleverd. Als u op dat moment niet thuis bent, zal de bezorger proberen het pakje af te geven bij één van uw naaste buren. U krijgt dan een kaart in de bus met daarop het adres waar het pakket is afgegeven. Mochten de buren op dat moment ook niet thuis zijn, of heeft u aangegeven dat u niet wilt dat uw pakket bij buren bezorgd wordt, dan is op de kaart af te lezen wanneer de bezorger weer langskomt. Op de kaart staat ook een bezorgcode. Met deze code kunt u op https://www.dhlparcel.nl/nl zelf aangeven wanneer u het pakket opnieuw bezorgd wilt hebben. Hier zijn geen extra kosten aan verbonden.
De bezorgkosten voor bezorging op uw huisadres bedragen € 5,99. Uw pakje is tevens verzekerd tegen beschadiging en verlies.
Met een zendingsnummer kunt u uw bestelling online volgen. Dit nummer ontvangt u per e-mail, zodra de bestelling aan u verstuurd is. In totaal wordt uw bestelling 4 keer aangeboden op het door u gekozen adres.
Bij betaling ineens kunt u kiezen voor betalen via iDEAL, PayPal, of factuur. Bij betalen via iDEAL wordt u online doorgeleid naar uw eigen bank, waar de betaling voor u klaar staat. U kunt dan op de gebruikelijke wijze online betalen. Een PayPal betaling verricht u makkelijk en snel met alleen uw e-mailadres en wachtwoord. U hoeft hiervoor slechts eenmalig een PayPal rekening te openen. Als u kiest voor betalen via factuur, dient u het totaalbedrag, verminderd met eventuele retouren, binnen 14 dagen na ontvangst van uw bestelling te betalen. Indien u voor betaling ineens hebt gekozen, worden bij niet-betaling € 4,- kosten per herinnering berekend, vanaf de tweede herinnering.
Babista biedt u de mogelijkheid om online gemakkelijk en veilig met uw creditcard te betalen. Wanneer u kiest voor de betaalmethode creditcard, wordt deze pas belast na levering van de producten. Uw persoonlijke gegevens worden bij ons uit alle formulieren door middel van de zogenaamde SSL-techniek (Secure Locket Layer) gecodeerd overgedragen. Daarmee zijn de gegevens beveiligd tegen toegang van onbevoegden. Meer informatie over ons SSL-certificaat vindt u onder "Gegevensbeveiliging". Wanneer u uw online bestelling met uw creditcard wilt betalen, kiest u tijdens het bestelproces voor "Betalen met creditcard" en de gewenste creditcard. Wij accepteren VISA en MasterCard. Aan het eind van het bestelproces hebben wij de volgende informatie nodig:
Kaartsoort
Kaarthouder
Creditcardnummer
Het uit drie cijfers bestaande controlegetal dat u op de achterkant van de creditcard vindt
De vervaldatum van de creditcard card
U kunt er ook voor kiezen om uw aankoop in 3 termijnen te betalen. U betaalt hiervoor geen rente of extra kosten. De eerste termijn moet u dan binnen 14 dagen na factuurdatum betalen, de volgende termijnen in de twee maanden daarna. U kunt hiervoor gebruik maken van de betaallink op onze website en betalen met Creditcard, Paypal of via iDeal.
U kunt natuurlijk ook zelf via internet betalen of uw eigen overschrijvingsformulier gebruiken. Let er wel op dat u op tijd betaalt: bij niet-betaling worden € 4,00 kosten per herinnering berekend, vanaf de tweede herinnering.
Afhankelijk van onder meer uw bestel- en betaalgedrag, onze eigen economische ervaringsgegevens en ons eigen creditscore-systeem wordt (worden) uw bestelling(en) en de door u gewenste betalingsconditie geaccepteerd. Hebben wij meer gegevens nodig, dan kan informatie worden ingewonnen bij een extern informatiebureau. Op basis van al deze gegevens behouden wij ons het recht voor bestellingen niet uit te voeren, dan wel een vooruitbetaling (tot maximaal 50% van de bestelwaarde) te verlangen. Op schriftelijk verzoek ontvangt u hierover een met redenen omkleed schrijven.
Babista voert een beheerst beloningsbeleid dat niet leidt tot een onzorgvuldige behandeling van consumenten. Het beloningsbeleid is op te vragen bij service@babista.nl
Voor alle artikelen die u bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat u er als consument in redelijkheid van mag verwachten.
Onze sieraden zijn van uitstekende kwaliteit. Mocht desondanks eens een reparatie nodig zijn, dan kunt u de sieraden onder vermelding van "Reparatie" opsturen naar Babista, Antwoordnummer 10.000, 3000 XA Rotterdam. Voor reparaties duurder dan € 25,- sturen wij u een gedetailleerde schriftelijke offerte. Blijven de kosten onder dit bedrag, dan gaan wij ervan uit dat u hiermee instemt en voeren de reparatie uit.
Natuurlijk doen wij er alles aan om u als klant tevreden te stellen. Mocht u toch niet tevreden zijn over onze producten of diensten, dan kunt u dit melden aan onze klantenservice: service@babista.nl. Wij zullen dan eerst in overleg met u proberen tot een goede oplossing te komen. Als u uw klacht per mail stuurt, krijgt u direct een ontvangstbevestiging van uw klacht. In ieder geval krijgt u van ons binnen 14 dagen na de ontvangstdatum van uw klacht antwoord over de afhandeling van uw klacht. Lukt het niet om tot overeenstemming te komen, dan kunt u uw geschil voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel Waarborg (https://www.degeschillencommissie.nl/). Tegen betaling van € 52,50 doet deze onafhankelijke commissie een bindende uitspraak in uw zaak. Wordt u in het gelijk gesteld, dan krijgt u het bedrag van € 52,50 terug. Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: http://ec.europa.eu/consumers/odr/..
Voor elk aanbod geldt: levering zolang de voorraad strekt. Lichte afwijkingen zijn mogelijk.
De besteltekst wordt bij ons niet bewaard en kan ná afsluiting van de bestelling niet meer worden opgeroepen. Onmiddellijk na het versturen van de bestelgegevens kunt u deze echter uitprinten. Verder ontvangt u per e-mail, wanneer u een juist e-mail-adres hebt opgegeven, een bevestiging van ontvangst van uw bestelling met alle bestelgegevens. De technische bereikbaarheid van uw mailbox is hiervoor een voorwaarde.
De voor de verkoopafhandeling benodigde gegevens worden opgeslagen en in het geval van bestelafhandeling aan de aan ons verbonden ondernemingen en aan onze serviceondernemingen doorgegeven. Het opgegeven telefoonnummer gebruiken wij voor eventuele vragen of voor een persoonlijke begroeting als u ons belt. Adresgegevens worden ook voor reclamedoeleinden benut, waarbij u het gebruik van uw gegevens ten alle tijde kunt herroepen.
Om de veiligheid van uw persoonlijke gegevens tijdens het doorgeven via internet te waarborgen, zetten wij bij alle formulieren de SSL-techniek in. Daarom komen er tijdens het internetbezoek bij de online-bestelafwikkeling "cookies" in beeld. In deze cookies wordt alleen technische en in geen geval persoonlijke informatie opgeslagen. Hier vindt u de lijst met onze cookie-partners. Kijk voor meer informatie over deze punten ook op onze pagina Gegevensbeveiliging met SSL.
Bij een bestelling worden uw gegevens opgenomen in het klantenbestand van Mail Order Finance GmbH handelend onder de naam Babista. De wet bescherming persoonsgegevens schrijft voor dat Mail Order Finance GmbH handelend onder de naam Babista haar klantenbestand aanmeldt bij het College Bescherming Persoonsgegevens. Een waarborg voor de privacy van uw gegevens! Wij gebruiken en registreren de voor uw bestelling benodigde gegevens. Bovendien leggen wij uw geboortedatum (bij nieuwe klanten), het telefoonnummer en e-mailadres vast. Wij gebruiken deze gegevens bij internetbestellingen om u een ontvangstbevestiging van uw bestelling te kunnen sturen en om u op de hoogte te houden van onze producten en diensten. Als u er voor gekozen heeft wel informatie te willen ontvangen, maar dit later wenst stop te zetten, is dit uiteraard mogelijk.
Wat betreft de (NAW-)gegevens die aan derden ter beschikking gesteld kunnen worden, kunt u ervan verzekerd zijn dat wij hierbij zoveel mogelijk rekening houden met uw persoonlijke voorkeuren. Indien u geen prijs stelt op reclamepost van andere bedrijven kunt u ons dit laten weten. U kunt ons een bericht sturen via het contactformulier of een brief sturen aan Babista, Postbus 1797 3000 BT Rotterdam.
Bijgewerkt october 2022
Hier kunt u de Algemene Voorwaarden downloaden
Meld u nu aan voor onze nieuwsbrief
Meld u nu aan voor onze nieuwsbrief