Hebt u vragen? Wij helpen u graag.
Wij willen graag dat uw bezoek bij BABISTA meer is dan alleen kleding shoppen. Een shopervaring zonder open vragen of onduidelijkheden. Daarom hebben wij de vragen die het vaakst door onze klanten worden gesteld voor u op een rijtje gezet. Om te zorgen dat u snel vindt wat u zoekt, hebben we alles op onderwerp gesorteerd en de antwoorden duidelijk en precies geformuleerd. Zit uw vraag er toch niet bij? Geen probleem. Aarzel niet om hem te stellen via ons contactformulier. Meer manieren om contact met ons op te nemen en informatie over het herroepingsrecht vindt u onder aan onze website.
Moet ik me registreren om een artikel te kunnen bestellen? Of is het ook mogelijk om zonder account – dus als gast – een bestelling te plaatsen?
Wij willen u de allerbeste shopervaring bieden. Daarom is het noodzakelijk dat u zich registreert, oftewel een klantenaccount opent.
Hoe registreer ik me als klant bij de webshop van BABISTA?
Dat is heel gemakkelijk: u kunt zich gewoon aan het eind van de bestelling registreren. U wordt vanuit het winkelmandje direct doorgestuurd naar het registratieformulier. Voer in de betreffende velden uw adresgegevens (factuur- en bezorgadres) in.
Mijn account
Al uw gegevens in één oogopslag? Dat kan bij ons natuurlijk ook. Onder 'Mijn account' vindt u uw persoonlijke overzichtspagina. Hier kunt u uw adresgegevens beheren en uw laatste bestellingen bekijken. Als u zich hebt geregistreerd met uw klantenaccount, vindt u daar een overzicht van alle gegevens.
Hoe kan ik het e-mailadres wijzigen?
Dat regelen wij uiteraard persoonlijk voor u: vul gewoon het contactformulier in. Voer hierbij a.u.b. uw volledige naam en – heel belangrijk – uw klantnummer in. Selecteer vervolgens 'Persoonlijke gegevens/gebruikersaccount' en voer uw oude e-mailadres in. In het tekstveld kunt u vervolgens een kort bericht achterlaten met het verzoek om het e-mailadres te wijzigen. Nadat u het formulier hebt verstuurd doen wij de rest en informeren wij u zodra de wijziging is doorgevoerd.
Waar kan ik mijn adresgegevens wijzigen?
Moeten uw favoriete items of uw facturen in het vervolg naar een ander adres worden gestuurd? Dat is uiteraard geen enkel probleem! Nadat u zich onder 'Mijn account' hebt aangemeld, kunt u bij 'Mijn gebruikersgegevens' uw adres wijzigen.
Wat moet ik doen als ik mijn wachtwoord vergeten ben?
Bent u uw wachtwoord vergeten? Geen zorgen, daar helpen we u graag mee. Bij ons kunt u snel, eenvoudig en te allen tijde uw wachtwoord wijzigen.
Levert JAN VANDERSTORM ook in het buitenland?
Onze artikelen worden geleverd naar Nederland.
Is er een minimaal bestelbedrag?
Ja, het minimale bestelbedrag is € 40 voor zowel nieuwe en als bestaande klanten.
Zijn er verzendkosten? Zo ja, wat zijn die?
We berekenen inderdaad nog een klein bedrag voor de verzendkosten. Waarom? Omdat we ervoor willen zorgen dat uw bestelling altijd veilig verpakt en op tijd aankomt. Daarom moeten we een vast tarief van € 5,95 per bestelling in rekening brengen. Het grootste deel van de verzendkosten wordt echter betaald door Babista. Uw pakket wordt verzonden met onze partner DHL.
Moet ik bij deelleveringen uit mijn bestelling ook meerdere keren verzendkosten betalen?
Nee, het moet toch niet gekker worden. Als uw bestelling niet in één pakket kan worden geleverd, worden de verzendkosten uiteraard nog steeds maar één keer berekend.
Welke betaalmethodes zijn er?
Keuze genoeg: tijdens het betaalproces kunt u kiezen tussen creditcard (Mastercard, Visa), kopen op rekening, vooruitbetaling en PayPal. Vermeld a.u.b. bij elke methode uw volledige naam en uw klant- of bestelnummer. Meer informatie over de betaalmogelijkheden vindt u onder betaalmethodes.
Waarom wordt de door mij gewenste betaalmethode soms niet aangeboden?
Toegegeven. Soms zijn we een beetje nieuwsgierig. We laten een aantal dingen controleren en beslissen dan welke betaalmethodes worden aangeboden en welke niet. Het proces van deze controle en ook de beslissing is geautomatiseerd. Deze controle wordt bij elke bestelling opnieuw uitgevoerd.
Wat er precies wordt gecontroleerd? We controleren factoren die de beschikbaarheid van een betaalmethode kunnen beïnvloeden. Deze kunnen er als volgt uitzien:
- U hebt een afwijkend bezorgadres opgegeven.
- Het bedrag van uw bestelling is hoger dan het maximale bestelbedrag.
- De combinatie van naam en adres kon niet in het systeem worden gecontroleerd. Dit kan bijvoorbeeld het geval zijn bij verhuizingen, huwelijken, typfouten of veranderingen van gemeente.
- We schakelen onafhankelijke kredietbureaus in om ons te helpen bij het bepalen van uw kredietwaardigheid. Als gevolg hiervan worden mogelijk niet alle betaalmethodes aangeboden wanneer u uw bestelling plaatst.
Kan ik de status van mijn bestelling volgen?
U hebt altijd de mogelijkheid om uw bestelgegevens in te zien. Zodra uw bestelling het magazijn verlaat ontvangt u hiervan een bevestiging per e-mail. DHL-pakketten krijgen ook een trackingnummer dat informatie geeft over het bezorgproces. Dit betekent dat u uw bestelling op elk gewenst moment kunt volgen.
Hoe lang is de levertijd?
Onmiddellijk beschikbare artikelen worden binnen één tot drie werkdagen na ontvangst van de bestelling via DHL bij u bezorgd. Bestellingen die op werkdagen voor 12.00 uur worden geplaatst, verlaten ons magazijn meestal nog dezelfde dag. Als u een artikel bestelt dat niet direct leverbaar is, ziet u dit in het winkelmandje of vindt u de informatie direct op de productpagina.
Hoe kan ik een artikel retourneren?
Soms gebeurt het dat een artikel niet bevalt of niet past. In deze gevallen kunt u de artikelen natuurlijk binnen 14 dagen naar ons terugsturen – ongebruikt en bij voorkeur in de originele verpakking.
Bij uw pakket zit een retourbon en een retouretiket. Om transportschade te voorkomen, raden we u aan de originele verpakking te gebruiken. Vermeld altijd de reden dat u het artikel wilt retourneren op de retourbon en gebruik het bijgesloten retouretiket. Dit is de enige manier waarop we uw retourzending kunnen accepteren. Gedetailleerde informatie vindt u onder Verzending & retourneren.
Is retourneren gratis?
Maar natuurlijk. Uw retourzending is uiteraard gratis.
Kan ik afzonderlijke producten ruilen?
Ja, dat kan direct via het retourformulier. Hier vragen we u om de reden voor het retourneren en het gewenste omruilproduct aan te geven.
Hoe wordt het retourbedrag teruggeboekt?
Bevalt een item niet? Dat kan gebeuren. In het geval van een retourzending wordt de overeenkomstige waarde van de artikelen na ontvangst van de retourzending in ons magazijn teruggeboekt met de oorspronkelijk geselecteerde betaalmethode. Het bedrag wordt binnen 30 dagen bijgeschreven. In de regel werken we aanzienlijk sneller. Hierbij moet rekening worden gehouden met het logistieke proces.
Hoe en waar kan ik vouchers gebruiken in de webshop?
Hebt een voucher van ons? Dat maakt shoppen nog leuker! U kunt vouchers tijdens het bestellen inwisselen: als u vanuit uw winkelmandje naar de kassa gaat en het totaalbedrag weergegeven wordt, kunt u nadat u de betaalmethode hebt geselecteerd de code invoeren in een extra veld. Met slechts één klik wordt in een volgende stap het nieuwe totaalbedrag berekend.
Ik ben helaas vergeten om mijn voucher in te voeren tijdens het bestellen. Kan ik deze later nog inwisselen?
Onze vouchers kunnen alleen worden ingewisseld voordat het bestelproces is afgerond. Om technische redenen is het helaas niet mogelijk om vouchers achteraf te verrekenen. Direct na de bestelling geven we de gegevens door aan onze logistieke afdeling om de bestelling zo snel mogelijk bij u te kunnen bezorgen. Daarbij zijn de factuur en leverbon al gegenereerd.
Wat zijn de regels voor het inwisselen van vouchers?
Over het algemeen geldt: één voucher per bestelling. Zo is bestellen elke keer weer leuk en we willen u ook niet meteen overspoelen met van alles tegelijk.Bovendien kunnen vouchers niet worden verrekend met verzendkosten en worden vouchers niet contant uitbetaald. Houd er rekening mee dat sommige vouchers slechts gedurende een bepaalde periode geldig zijn en dat ons minimale bestelbedrag € 40 is. Het minimale bestelbedrag of het resterende te betalen bedrag kan tijdens acties verschillen.
Wat gebeurt er met mijn voucher als ik de bestelling retourneer?
Als u een bestelling volledig retourneert, wordt het volledige factuurbedrag teruggeboekt.Als alleen afzonderlijke artikelen worden geretourneerd en het minimale bestelbedrag of een vooraf bepaald restbedrag niet wordt bereikt (wordt vermeld in de voorwaarden, indien van toepassing), wordt de voucher verwijderd en is er mogelijk een aanvullende betaling nodig.Na gebruik verliest de voucher zijn geldigheid.
Heeft Babista ook een nieuwsbrief en een catalogus?
Bent u graag van alles op de hoogte? Wilt u weten wat de trends van nu zijn en wat we allemaal in petto hebben? Dan hebben wij precies wat u zoekt: bij BABISTA kunt u nieuwe artikelen zowel digitaal als in een catalogus bekijken.
Voor de nieuwsbrief kunt u zich heel eenvoudig aanmelden en € 10 korting ontvangen. Of deze meteen kan worden gebruikt? Absoluut.
Wilt u liever een papieren catalogus, dan sturen we u natuurlijk graag de nieuwste uitgave toe. Vraag nu meteen onze nieuwe catalogus aan.
Hoe kan ik het serviceteam van BABISTA bereiken?
Loopt u tegen problemen aan bij bestellingen, retourzendingen of betalingen?
Geen zorgen, onze klantenservice staat altijd voor u klaar om u te helpen en te adviseren!
Online kunt u een bericht sturen via ons contactformulier. Telefonisch zijn we te bereiken op het nummer +800 88220044 .
.
U kunt maar niet genoeg van ons krijgen? Daar zijn wij natuurlijk heel blij mee! We delen meer informatie over ons bedrijf en de geschiedenis van BABISTA natuurlijk graag met u.